اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند آیا خوردن ماهی و سایر غذا‌هایی دریایی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران از سوی وزیر کار دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنویسید تا به دست بیاورید اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید نخستین تماشاگران دنیای مادری | مشکلات و کمبودها، خاطرات شیرین کاری را برای ماما‌ها کم‌رنگ نمی‌کند تاثیر آلودگی هوا بر افزایش ابتلا به آسم | بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال برای بازگشت مسافران

  • کد خبر: ۱۸۴۳۹۰
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال برای بازگشت مسافران
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز محدودیت ترافیکی تا دوشنبه، ۲۷ شهریور، در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

براساس اعلام نظر پلیس راه تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح دوشنبه از محور‌های کرج به چالوس، و محور هراز، و سوادکوه ممنوع است.

همچنین تردد موتور سیکلت انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بدون محدودیت است.

تردد از محور چالوس و آزاد راه تهران شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد در محور هراز با محدودیت روبه‌رو است

براساس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

براساس گزارشات، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع اعلام شد.

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور تهران به فیروزکوه و قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محدودیت ترافیکی وجود دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->